Vissa saker förändras

Det som kändes så självklart då känns inte alls lika dant idag, men det är inte så mycket man kan göra. Tiden gå och vägar byter håll. Men, det går ju alltid att se till att man hamnar på samma spår igen så just nu tänker jag inte lägga mina tankar allt för mycket på det.
Idag gjordes en mycket viktig sak, en studentpresent inhandlades till en viss kuisn (som förövrigt verjar ha låtit sin dator ta sommarlov eller bara sparar sig till nästa vecka då hon får blogga själv, nå T bara du vet svaret ;) )som tar studenten imorn!  kl 11.00 i sundbyberg (om någon känner för att överaska henne!)
Hann även med att träffa Doris en stund i dag, trevligt trevligt. Och så har jag varit iväg och tränat med  J vilket var välbehövligt.

Ikväll blir det möte, för se hur det här laget tar frånvaron, kom på att jag inte har berättat att jag ska vara borta nästa vecka, men det borde ju inte vara några problem. Ja, det var väl allt för stunden, ska ta och fixa till mig nu innan middagen.
 S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0