Vuxenlivet

Idag är det val och jag har varit och röstat, känns faktiskt väldigt vuxet. Synd bara att det inte är så många som bryr sig om att rösta, för det är ju typ bara runt 45% i sverige som röstar i EUvalet och det Och även om man tycker att det är ganska ointressant så får man inte glömma att de är besluten fattas!
O ingen svensk helg har det varit i sportens värld, Söderling håller på att förlora stort mot Federer och Sverige förlorade mot Dannmark igår.. Matchen var bra tills Källström missade straffen, hur han fick lägga den var ju gårdagens fråga.
Nä, annars har jag inte så mycket nytt att rapportera om, har suttit och tittat lite på forever21 och börjat spana på det ja ska införskaffa mig när jag åker till USA nu i sen sommar. Kläderna är ju billgia men att frakta det hit kostar massos så nu ska jag passa på! Så här är några av mina favoriter, njut!

 Saga

Kommentarer
Postat av: sofia

Fint! Det skriker Saga om alltihopa, men du passar så bra i blommor, ett riktigt sommarbarn är du! =D

2009-06-09 @ 22:31:48
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0