7.e Juni

Då är första gången jag och alla andra som är födda 1990 får rösta, och då i EU valet. Sitter och skriver om olika artiklar om just EU valet och det jag kan konstatera är, det är väldigt tråkigt. Och jag har sagt att jag ska försöka sätta mig in i vad de olika partierna tycker så jag är nöjd med det jag röstar på, för rösta ska jag. Men då är frågan, hur ska jag orka det? Hoppas att det kommer dyka upp någon snabb info i DN som gör mitt val lite lättare i alla fall.
Men något som jag har lärt mig om detta är att det faktiskt spelar stor roll att man röstar, och helst ska man inte bara rösta på ett parti utan även på en enskild person, och hur mycket måste man inte veta då?

Nä, tillbaka till uppsattsen nu, T, vet du vad du ska rösta på? Och vi behöver inte ha någon back up plan, vi ska till Gbg and that's it!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0