Back home..

Nu: Hemma från Paris
Vill: Tillbaka till Frankrike, nuuuuu! (snälla, snälla?)
Funderar över: När jag ska finna min studentklänning
Har: Precis varit på ett spinningpass (ångest över sommarkroppen)
Idag: Orkade jag inte ta mig till skolan
Snart: Kommer jag bli galen av denna ångestladdade klump
Humör: Galet nere, hur swischar man upp det?! Hjälp!
Tänker på: Livets meningslöshet och artikeln om att frukt gör en tjock
Nästa stopp: Onsdag, Sagis skiva. Vill någon agera min date, säg till!
Måste: Plugga barteknik!
I fall att: Det skulle vara som Johanna tror så måste jag nog evakuera från jorden
Borde: Ta bort det gamla nagellacket och måla på nytt

En weekend i Paris ger en följande; Galet möra ben och blåsor på fötterna, en ny kopp till samlingen och en voda alternativt ett par nya skor till studenten, extremt lite sömn, mycket onyttig mat, en uppfattning om ens usla engelska, en god med dåligt gjord drink, en(!) solbränd axel, mycket fnitter med älsklingskusinen, + 2 kg, en turbulent flygresa utan turbulens, flera mils promenad, jätte många bilder, kaffe från starbucks och så himla fina minnen.

Jag lovar att lägga upp lite bilder från Paris och sen lär det komma upp ett debattinlägg om bartekniken flyter på som den ska.

Måste duscha nu och sen ska jag läsa klart debatten om frukt=gör dig tjock i DN sida 6.

/T - nu och aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0