Dags att börja om, starta upp igen

Att släppa kontrollen över de enda man har kontroll över kan bli ganska tungt.

Jag tänker inte gå in på det, inte förklara i detalj hur det är. Jag är inte sådan, jag vill inte göra det. Dock kan jag verkligen stryka under att en liten fobi kan växa och bli något livsfarligt. Det bör även poänteras att ett sådant beteende inte är bra, starkt eller friskt. Vad man än kan tycka, Idag blir första dagen att släppa allt inom kategorin som jag har ett tvångsbeteende att ha kontroll över. Nu är det rätt tid att vända på skeppet och faktiskt hitta tillbaks till rätt väg. Det är inte lätt, men jag måste. För allas skull.

Ångra inte igår, oroa dig inte för imorgon, lev idag.

//Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0