Det kunde ha varit ett fyndigt inlägg om gravida kvinnor...

Jag sitter på tåget och i huvudet komponerar jag ett fyndigt blogginlägg. Jag sitter i skolan och har hetaste debatten med mina vänner som jag tänker att jag ska skriva om på bloggen. Jag jobbar och får en tankeställning som jag ska ta upp här. Men när jag väl sätter mig ner framför datorn och loggar in på blogg.se så försvinner allt. Mina inlägg blir lika tråkiga som att sitta en löningslördag och se på när lim torkar (jo, jag lovar. Det är jättekul att se på när lim torkar om det inte är varken löning eller lördag...). I alla fall, vad jag ville få fram var att jag är en jäkel på att skriva, kläcka ur min fyndigheter och sätta igång en jädrans tanke hos människor runt om mig. Men här på bloggen blir det mest bullshit från mig. Förlåt.

T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0