Fredag

Hej alla små kycklingar!

Det är morgonar av detta slag jag lever för, man öppnar ögonen och slås av en äcklig huvudvärk och ser hur Tuffs spyr i sängen. Tack sötnos, nu är jag tvungen att byta lakan och det var ju på tiden.

Igår gick Dirty dancing 2 på femman klockan 21 men mamma ohade hyrt YES MAN! så jag bad pappa spela in DD2. Vilket betyder att jag har något att se fram emot ikväll eller när det nu blir jag ska krypa ihop och låta hjärtat bli alldeles varmt av behag. Jag älskar båda DD-filmerna men äger enbart ettan så det känns lite extra mysigt att se tvåan.



Om en timme ska jag och mamma på ett dubbelpass på gymet, spinning och core kombinerat. Hejja! Sedan tror jag att jag ska göra egen müsli, bara ta lite ingredienser som man kan tänka sig är smarrigt i yoghurt och låta fantasin flöda lite. Sådant ger mig kickar utav dess like.

Tanken är även att jag ska höra av mig till mitt hjärta också, måste se Lollos studentklänning, är så himla nyfiken på den och sedan har hon lovat mig en fika. Det tackar man alltid för.

Okej, lite update från Falun då. Sagas lag har vunnit båda sina matcher och de har fint väder där uppe. Nu håller vi tummarna för slutspel. Hoppas, hoppas, hoppas!

Jag måste börja läsa boken jag fick av mamma i namnsdagspresent också, champagneflickan - en svensk strippas berättelse.

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0