Friday I'm in love

God morgon alla söthögar!

Solen skiner, det är fredag och min förkylning/feber börjar vända! Full fart mot bättre tider alltså :)

Okej, dagens planer ser ut enligt följande;
- möte 10-11
- svenska uppsats, skriva klart helst
- dammsuga huset
- Min tanke är att höra med Lollo om en pw runt 1 snåret. 
- Hämta Ludde vid 15.00


Juste, skrev inledningen på min uppsats igår så så nu måste jag börja jobba ordentligt med den. Tungt, men det måste göras. Blir troligen sista stora uppgiften i gymnasiet så då får man kanske ligga i lite.

Idag måste jag kolla med Joe också hur de brukar göra med matsäcken på skansen. Hon sa i och för sig att hennes mor brukade fixa det men eftersom jag är så himla kräsen och jobbigt med allt jag inte äter är de nog bäst att jag kirrar det själv.

Saga, jag vill ses, planera in mig någon dag!

Just yours
Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0