Give me your eyes

Ibland har jag svårt att förstå, men det kanske är för att vi männsikor är så olika. att jag tänker på ett sätt, du på ett annats och du på ett tredje. Fast för mig är vissa saker ganska självklara att jag skull ebehöva någon annas ögon för att se på det andra sättet. (Energi tjuvar eller vad sa vi T?)

Idag har jag, otroligt nog varit ledig igen! Och ytterligare en tur till gröndal har gjorts samt en sushi lunch! Mycket gott och passar bra nu när det är varmare, även om det är väldigt svår definerat väder nu, men till sommaren kommer det nog att ätas mer av.

Som sagt så ska jag bort i helgen, till metropolen Falun för att spela innebandy! Det sista jag gör i Zunda antagligen, kännslite konstigt eftersom jag typ är "född" i föreningen, men saker och ting förändras. I alla fall så blir det minst fem matcher och vi åker imorn bitt halv 9 från solna hallen! Ska bli väldigt roligt och inget annat än vinster räknas!
Kanske skriver ett inlägg senare ikväll när all packning är klar..

Kram S

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0