God morgon söthögar!

Ja, nu var det torsdagsmorgon och jag har en skön träningsvärk i baksida lår samt rumpa. Väntar på att mina stackars triceps ska börja kännas av också. Satan va jobbigt det var igår alltså men ååå, så galet skönt. Alla bekymmer försvann och det enda som spelade roll var att jag gjorde som instruktören längst fram i salen sa. Mycket bra för kropp och själ.

Idag regnar det, precis som SMHI förutspått så jag hoppas att de har rätt om morgondagens väder också. Såg dock att graderna sjunkit från 12 till 10 grader men det gör ju inget. Den strålande solen är still there! Juste, vi har sagt från 18.00 i Tanto på fredag kväll alltså, alla som har lust kan väl komma dit och grilla lite. Eller bara mysa! Längtar

Tänkte, innan jag tar tag i dammsugaren och leker Bree eller någon annan i Despan, att jag skulle tipsa om en grymt bra dagcreme från Nivea. Älskar den verkligen. När man applicerat den blir man super mjuk och får en lätt skimmer i ansiktet. Jätte fint och perfekt nu när man har mindre smink på sig!



Den är super! 

Grattis Michelle som tar studenten idag!

Nej, nu ska jag börja städa och sedan såg jag att Em gjorde American pancackes igår som ligger i kylskåpet. Det vore inte fel att låna till lunch inte. Haha.



Galen nippertippa som inte förstår sig på barn
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0