God morgon woombitsar!

Okej, jag måste ge mig en liten klapp på axeln för jag var så duktig och uppdaterade mycket i början av helgen. Sen sla jag få en rejäl spark där bak för min usla uppdatering från i lördagskväll, söndag och måndag. Illa.

Som plåster plåster på såren tänkte jag ge er en snabb update;

Lördagkväll: Tessie och jag hade panik, vi hade fixat oss och var taggade men hade inget att göra. Våra systrar skulle på fest hos några boys i vår åldersgrupp, vi gick i paralellklasserna när vi var valpar, så det kändes lite illa. Men till slut fick jag på min vän Anna som sa att vi kunde komma övar på folm. så festfixade och ursnygga gick jag och Tessie till macken för att köpa med oss något gott utan resultat, haha..macken alltså! Sedan på väg till Anna hamnade på en grillkväll med enbart boys och jag tyckte anna kunde komma dit men hon var trött vilket jag förstår. Så jag och Tessie stannade och mös där, drog vidare till våning ett och upplevde mycket fulla människor. Natten slutade med att jag gick hem ett glasspaket och en sked och pratade i telefon innan jag somnade i min säng klockan 3.

Söndag; Upp för jobb, 13-19 på Fridays. Jag hann servera både Gladys de Pilar och Danny. Ja, självaste D:et i bokstavskombinationsgruppen EMD. Höhö. Avslutade dagen med att lämna tillbaka skeden till skedens ägare och prata lite allmänt med honom. 

Måndag; Värdelös skoldag, jag fick höra att jag är en frisk fläkt med en aning negativ kant. Jasså? Ältade en massa skit i hubudet hela dagen. Gick i solen med Joe och åt mjukglass. Abslitade denna dag på ett strålande sätt, middag och mys ute hos Lollo. 5 timmar på hennes veranda med te och tjejsnack. Åh va jag älskar't! :)

Nej, dags att ta mig till skolan..idag ska vi snacka lite skot för att fylla ut tid som min lärare så pedagogiskt uttryckte sig. Men sedan blir det date med S och där efter yoga.  

//Din T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0