I'm back

Så, efter en hel helgs frånvaro så sitter jag här igen, men Tuva har skött det strålande medans jag har varit borta!
Kanske ska berätta hur det gick, vi tog oss ombesegrade igenom gruppspelet och slog ut vendelsö på straffar i kvartsfinalen, men förlorade tyvärr på straffar mot Täby FC i semin och blev därför delad 3.a, besviken då och lite fortfarande men att komma på 3.e plats av 18 lag är ganska bra ändå!
Hade i alla fall en rolig helg med mycket skratt, och härliga människor, och som tur fick jag även en mysig sovkamrat. Min egen insatts var helt okej, kraften i kroppen tog slut lite, men vann näst intill alla tekningar och gjorde tre mål vilket jag är ganska nöjd med på 7 matcher.

Aja, nu är det måndag och den har varit bra, började som vanligt dagen med idrottslyftet och 20 söta 6-åringar, på slutet spelade vi barnen mot mig och s och det blev faktiskt 1-1. Sedan en kort visit till skolan för att se en sövade film om kvantfysik och strängteorin, gäsp. Efter det träffade jag underbara Soffipropp och hennes vänner och hade mysigt tjejsnack i nästan 1 & ½ timme. En riktig energi kick, man blir allit glad av att träffa dig!
Sedan knatteträning i det fina vädret med nästan alla tjejer där och slutligen egen träning som var superslapp men tror att det behövdes.

Och för att inte tråka ut er allt för mycket ska jag sluta skriva nu, men måste bara nämna att jag lyckades i filosofi och fick ett mycket trevligt mail om det i dag vilket bara gjorde dagen ännu bättre!
/Saga

Kommentarer
Postat av: sofia

Jaa, en mycket bra fika! Åh det är tur att jag har så fina vänner, annars hade jag mest gått och lagt mig på gatan och väntat på bussen... :P

2009-05-26 @ 10:17:21
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0