Klar!

Puh, äntligen klar med Naturkunskaps uppsatsen. Mycket skönt! Det tog mig ungefär en dag att skriva den, hur 17 kan Joe sätta sig och göra det på två timmar? Orättvist.

Nu kan jag i alla fall koncentrera mig fullt på svenska uppsatsen som kommer vara mycket jobbigare och inte alls bara ta en dag utan med all säkerhet tre, minst! Ååå... jaja..

Imorgon kommer Lollo hit vid nio och äter frukost med mig. När det är galet mycket så man nästan tror man ska tappa kontrollen måste man hitta bra lösningar på hur man förenar nytta med nöje och gör det effektivt. Därför har jag bjudit över henne på frukost så vi kan ses utan att hon måste offra dyrbar pluggtid. Smart av mig, bra för henne.

Sen blir det städning imorgon och inte nog med det. Jag börjar känna mig sjuk, ja febersjuk. Har inte känt så sen jag hade körtelfeber i höstas, No no no. Inte alls kul för till helgen ska jag kolla på Joes dansuppvisning och följa med hennes family till skansken. Jag vill inte bli sjuk!

Jag får försöka städa försiktigt imorgon så att jag inte bli mer dålig och sen försöka sova.

Nu har jag skrivit ut uppsatsen så nu ska jag ut och gå med Lotte.

Kram
Tuva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0