Måndag morgon, hej och hå!

God morgon!

Oj, oj, oj! S har legat i och lagt upp en massa bilder, inte illa kusin. De blev super fina! Klart jag ska kirra balkongbilden till dig kusin, facebook ju! Hahaha, nej men den är really bra! Vackraste kusinen i hela världen!

Snart ska jag cykla iväg på möte och sedan blir det skola för min del. Har en helt världelös lektion helt utan mening då vi är klara med allt i kursen men nej, kommer man inte blir läraren sur. Förlåt för förra måndagen, jag kommer idag, lovar.

Annars har jag inte mycket till liv idag, ska försöka plugga barteknik mellan ångesten över att jag kommer faila hårt på provet, gråter en skvätt.

Nu mår jag himla illa också, det känns så ganska onödigt!

Tror att jag ska försöka komma iväg och träna ikväll också, om inte bartekniken tar död på mig. Var förästen ute på morgonpromenad imorse. Bra Tuva! Nu gäller det, slutspurten innan studenten och man vill ju se så snygg ut som möjligt! I lördags var det 1 månad kvar så nu måste jag ligga i om jag vill vara nöjd med fotona som jag kommer dras med hela livet från studentdagen.

Juste, planschen som familjen har när jag springer ut är tydligen på gång. Dock kommer jag inte få veta vilken bild de valt, hoppas att den inte är allt för elak. Hahaha....

Nej, nu ska jag iväg.

Love
Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0