Matpause sedan ut i solen!

Oj oj oj, gissa vem som är GRYM?! Jaaaaaag! Tog med Joe på en joggingtur och sedan körde vi lite yoga/styrka. Haha, stackarn! Men det blev så himla fint väder så nu är vi bara inne en kortis och tar oss lite NYTTIGHETER att äta samtidigt som vi solar ute. MIn tomt är så bra, det är liksom noll insyn vilket gör att man kan sola i bara trosor = inga ränder= snyggast till studenten. Det är fina grejjer!

Nej, den blåa himlen väntar inte på mig och jag måste koka klart min spenat (som jag ska bli stark av och bygga muskler...= få ut mer av min träning = bränna mer fett).

Snart ska jag avslöja hur Joe och jag kommer se ut ikväll...

It's now or never
Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0