Mellan allt och inget

Så där, tar en paus i fysik pluggandet, passade på nu när jag ändå vikande hejdå till A. Ska börja laga mat strax, wook som vanligt :) och där efter blir det knattar och sedan egen träning.

Dagens grej har varit min borttappade cykelnyckel, efter idrottslyftet när jag skulle hem så var den helt borta. Letade överallt, i fickorna, väskan, i materialet, i bilen, åkte tillbaka till bagartorp men den fanns ingen stans! Så fick gå hem, men väl hemma så hörde jag hur det lät när jag gick, och vart var den inte om i fodret på mina byxor för det var hål i fickan! Så slutet gott allting gott i alla fall :) 

Nä, nu måste jag ge mig av, ha en trevlig måndagskväll!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0