Mer än halva veckan

Har faktiskt gått nu, om man tänker skolvecka såklart, och jag har dessutom varit ledig de fårsta två av tre! Just nu så har jag börjat packa till falun, men insåg att efter allt jag hade hämtat hos min mor idag så hade jag glömt väskan jag ska packa i, så det blir till att åka dit imorn igen.. 

Var på ansiktsbehandling i dag vilket var väldigt skönt, håll nästan på att sommna vid massagen och ánsiktsmasken. Däremot så var det ganska jobbigt att andas när hela ansiktet skulle vara i ånga, men, vill man vara fin så får man lida pin! 

Nä, ska nog gå ner i tvättstugan nu och hämta matchtröjan och sen hjälpa H med pluggandet.
Sov så gott!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0