Mysig frukost men nu; städa!

Ååå så mysigt det var. Jag älskar att träffas över en frukost. Så himla trevligt. Det måste göras om Lollo!

Nu är tanken att jag ska sätta igång med städningen som jag gör varje vecka. Dock känner jag mig inte hundra i kroppen och bör kanske ta det lite lugnt. Kan i alla fall börja dammtorka alla hyllor och så, sen får vi se hur långt jag fortsätter. Jag kan ju alltid göra hälften idag och hälften imorgon. Idag måste jag även börja med min svenska uppsats, super viktigt!

Nu skruvar jag upp volymen och rockar loss med städtrasan.

Tuva

Kommentarer
Postat av: Lollo

Måste helt klart göras om snart, så himla mysigt!!

<3

2009-05-14 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0