Onsdag, ledig

God morgon bloggen!

Ååå, såg blommorna som S lagt upp i föregående inlägg. Va gullig H är sötnos, är glad för er skull att ni har varandra. Du är värd all den kärleken!

Själv har jag varit ute på en morgonpromenad med Tuffsen, var väl ute i 40 minuter ungefär. Det är sol och varmt ute så det var skönt. Nu sitter jag här och ska skriva en Naturkunskapsuppsats, tanken är att jag ska hinna klart innan teatern på Luddes dagis och efter den börja på Svenska uppsatsen som är the real work! Nu gäller det!

Okej, ännu en vecka i skolan är avslutad, patetiskt nog är en skolvecka 2-3 dagar för mig men ändå. Inte långt kvar nu.

Nej, nu ska jag komma igång med pluggandet.

Hej och hå!

Tuva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0