Packlista

Har precis gjort färdigt den och mailat till laget, hoppas att jag inte glömde något. Har ju nästan utsett mig själv till packexpert så vore ju inte så bra om jag lyckades glöma något viktigt.
Ska strax åka till Gröndal för att hämta det jag kan tänkas behöva ha med mig (ink smutstvätt som ska tvättas senare i eftermiddag..) Sedan ska jag iväg på ansiktsbehandling, studenten snart, allt för att vara fin!

Annars blir det en ganska lugn kväll, H kommer hit, och han ska plugga och jag ska börja packa. Blir nog ingen träning idag, men kanske en promenad senare, har fortfarande träningsvärk i framsida lår och lite i mage, axlar och armar men det är bara skönt!
Saga

Kommentarer
Postat av: sofia

Sagadarling, vart ska du ta vägen? =)

2009-05-19 @ 22:41:30
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0