sent

Håller på att guida tuva hem, inte helt lätt mitt i natten ska jag säga ( så du vet de sen när du läser detta T ;) ) båda vi har varit på skiva som sagt. Jag var på underbar S skiva, med -ist tema, jag var florist och blommig, dock är det ju samma outfit som på tuvas skiva, men men, jag är inte gjord av pengar. Iaf så var det en trevlig kväll!

Fredagskvällen spenderades med H och inleddes med knattematch borta mot sumpan, spelat var inte så bra, men vi vann med 2-1! sedan hem o laga god fredagsmat, dock blev det inte kyckling utan fläskfilé (som tuva ska få smaka nu) och sedan bänkade vi oss framför hockeyn men det gick ju inte så bra.. varken för oss eller tre kronor, vi somnade i 3.e perioden o då förlorade sverige.

Nä, nu är hon här o vi ska sova, tänkte bara lägga in en bild av hur jag såg ut i onsdags!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0