Skärpning!

Jag har inte varit med påen vecka nu och jag har ju mina bortförklaringar som jag tänker rabbla nu: Paris, vi hade inte dator = går inte att skriva. sen på söndagen åkte jag hem till H och spenderade lite kvalitetstid med honom och ett och annat spännande kom fram (har inte berättat för dig än tuva men måste gör det! påminn!) sen upp med tuppen på måndag morgon för att åka kolektivt till bergshamra från älvsjö för att  ha handslaget som , givetvis, var inställt pga studie dag. suck.
Mot skolan för en lektion i fysik mellan 1-2 men var kvar i skolan till halv 5 för att plugga till provet jag hade på tisdagen (som jag förövrigt tror gick bra ^^) sen han jag med träning på kvällen, falun närmar sig och jag ska ju visa upp mig där.. tisdagen skulle jag skriva men vad händer då, jo, com hem lägger ned så varken dator eller tv fungerar, ingen blogg ingen man united-arsenal! Typiskt!
Onsdag, dagen D för vår skiva, ingen tid fick gå till spillo, störsting , minsting och mellansting var här hos mig och fixade oss för kvällens händelser. Det var slutet på bortförklaringarna.

Men skivan då, den som nog de flesta i vår klass hade fasat för länge blev tillslut okej. middagen var trevlig men maten så där och klassen var sämst på lambo. men uppdrag utfördes, själv startade jag vågen spontat två gånger och folk förstod inte att det var mitt uppdrag! Blev också utsedd till klassens prozac- aka lyckopiller. sedan blev ju efter festen som förväntad med lite folk, men ett super tack till dig min underbara kusin som faktiskt valde att prioritera mig trots samma förutsättningar osm alla andra med mycket plugg, lite pengar och trötthet, love u! och Johanna ska också ha ett tack som vågade följa med ;) Att Y och P  kom förbi var också väldigt roligt., och idag har tankarna gått till dig y, hoppas att allt är bra.
Bilder kommer senare, både från paris och skivan!
 wish me luck, har prov i morn och knatte derby ;)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0