Snart klar

Jepp, bara två inlämningar kvar i skolan och sen är den slut, förutom en hel menigslös vecka och studenten förstås, men när jag har skickat in dem behövs det i alla fall ingen mer stress och press i skolan!
Så borde egenligen ta tag i filosofin nu med tanke på att den ska in imorn men har ingen lust just nu att vara filosofisk, plus att jag idag fick reda på att jag inte behöver komma till skolan imorn så är ju i princip ledig då och har hela dagen på mig att skriva den.

Fast jag ska ju i och för sig baka imorn också, två morotskakor till hundutställningen på lördag (gubbängen om ni vill komma och se massa söta hundar) som tur är verkar det bli hyfsat väder, ska ju dit o hjälpa till ett tag så vore ju trevligt om det skulle vara sol!

Nä, ska inte skriva massa ointressanta saker nu, så bäst att avsluta. Och bra där T med dom nya nedräkningarna!
Adios!
/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0