Söndag utan ångest!

Jaha, så var det söndag igen och det var trevligt igår på skivan. Träffade många sötungar från Vallentuna som jag inte pratat med på hur länge som helst. Många kära återseende! Dock de jag hade oroat mig mest för uteblev, han var tydligen där men jag såg honom aldrig. Det kanske var lika bra trots att jag saknar vår relation och den vänskap vi hade.

Sov hos S i natt vilket var väldigt trevligt. Älsklingskusinen får mig alltid att må så bra, lyckopiller i människoform. Jag är evigt tacksam för all den lycka du ger mig.

Nu sitter jag i köket, äter lite av resterna från igår (tacos) och har delat de sista i Joes Ben&Jerry med Emmi. Ja, det där med att vara nyttig går inte så bra idag men jag får ta nya tag när jag ätit klart min lunch. Tar och gör en kopp kaffe och hoppas på att kaffets förmåga att öka fettförbränningen verkligen hjälper idag...tönt-Tuva.

Nu: Lunchbloggning
Humör: Bättre än normalt, skönt.
Måste: Plugga!
Vill: Lägga mig i solen och få fredags-känsla
Har: Hål i strumpbyxorna och tryck över bröstet
Är: Inte bakis! (förvånansvärt!)

Jo juste, jag har ett blåmärke på hakan. Lyckades få en smäll igår. Mindre skönt.

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0