Studentklänning

Ja, här har vi den, min studentklänning! Det känns lite konstigt att lägga upp den här så att alla kan se den. Jag menar, bruden får inte visa sig i klänningen för brudgummen så studenten kanske inte får visa klänningen för allmänheten? Äsch, jag vet inte hur det är men ni får inte se den på i alla fall, det håller jag hemligt i en månad och 4 dagar till. Men visst är den fin? Lagom liksom, inte för mycket men ändå detaljer som gör den söööööt! JAG ÄLSKAR DEN! Ska köpa mig ett par skor nu bara och sen har vi studentoutfiten klar, om jag inte ska ha något fint hårspänne eller så... man måste ju tänka lite på att man har mössa på sig men man vill ju ändå vara fin i håret. Ser fram emot studenten, den 9 juni är det dags. Klockan 11 springer jag ut i Sundbybergs centrum (bakom apoteket?). Sundbyberg har förästen högst alkoholkonsumtion i Stockholm, intressant va?


Min söta klänning, från Åhlens.

Puss
Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0