Sunshine on my window!

Lördag och allt känns toppen! Grillingen/pickniken i går var trevlig, en mängd olika människor, spotan fotboll med några okända (som faktiskt blev imponerade av mina talanger) mycket skratt och musik för att sedan få låna Rs cykel och susa hem nöjd i sommarnatten över liljeholmsbron!
Idag var det upp tidigt, två knattematcher på rad så var tvungen att åka ifrån den ena, men båda slutade faktiskt 3-3.
Ikväll är det lagfest och sen hem till H, blir nog en tidig kväll för är trött och fortfarande förkyld.
Dagens otippade: F hörde av sig och pratade om ett melankoliskt bad, lite mysko.. men men
Have fun in the sun!
Saga 


Kommentarer
Postat av: sofia

jag måste smsa dig, men min mobil ligger i köket och jag ooorkar inte gå dit, men det jag tänkte kolla var om imorgon, what to tou say about först kista lite på förmiddagen, om du kan, jag vet jag sa eftermiddag, men nu kom jag ju hem tidigare ;) Iallafall, sen kan vi köpa lite mat på ica å så går vi till nån trevlig park och så kan vi sola lite =)

2009-05-30 @ 19:06:31
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0