Tiden går fort

T, du kan verkligen konsten att skriva fint, och jag förstår vad du menar. På onsdag som komme rdet tt vara en person som saknas, en som jag verkligen hade velat haft där och delat dagen med. Och även om hon inte är där kroppsligt så vet jag att hon finner sig där själsligt och är stolt över oss båda. Just nu sitter jag i hennes gamla sidenmorgonrock och tänker på hur vacker hon var som ung, det där fotot tror att du vet T vilket jag menar.
Har nämligen testat studentoutfiten får att se att allt är som det ska, viket det var, så nu är det bara håret som ska fixas och sen är jag redo! 

Just nu är jag helt slut, ska alldeles strax gå och lägga mig, även fast dagen inte har varit jobbig fysisk så började den jobigt psykiskt. Hammnade i gamla banor där jag ska vara alla till lags och på 14 ställen samtidigt, vilket inte gick och ångesten bröt ut. Det löste sig dock tack vare förstående vänner och dagen blev lyckad. har även hunnit med att lämna tillbaka en cykel, förstått varför S-D kallas för just det och varit ute och sprungit.

Nä, dags att gå, sweet dreams!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0