Tisdag,

God morgon sunshine!

Vilken underbar morgon. Vaknade innan klockan ringde, drog igång ipoden i högtalarna och mös med tuffs innan vi gick ut på en vända i det fräscha försommar vädret. Sedan gjorde jag frukost åt oss och nu sittr jag här med en kopp te och ska strax gå ner och duscha.

Dagens planering:
Skola 11.15-17?
Yoga
Rätta till svenska c uppsatsen


Jag hoppas att vi får tillbaka bartekniksprovet idag och att esten är hyfsat genom tittad. Måste ha feedback innan jag blior tokig. Betygsstörd, ja jag vet.

Exakt 3 veckor kvar till min student nu och endast 14 dagar för S. Som sagt, studenten är skrämmande med ack så förtjusande.

Dags att duscha
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0