Tjoho

Är hemma en kort sekund innan jag ska iväg på sista idrottslyftet för denna säsong, dock är ju inte vädret tipptopp så får se om det blir inne eller ute.. Sedan ska jag ut till Åkersberga för flakfix och tjejmys med R, A, U och J vilket säkert blir väldigt skoj!
Annars har det inte hänt så mycket, sista träningen med Råsunda igår, lite sorgligt men vi har ju lagfest på fredag så riktiga "avskedet" blir nog då. Och har nog inte riktigt förstått än att jag ska spela i ett nytt lag.
Sen var det champions leuge final igår, och rätt lag vann! Sen att matchen blev lite störd får jag väl stå ut med, det lönade sig i  alla fall senare på kvällen!
Och i dag är jag trött, haft en till onödig lektion i fysik där jag bara sitter och sover så på måndag blir det inte en till i alla fall.

Nä, nu ska jag gå! Ha en mysig torsdagkväll för det ska jag ha!
/S

Kommentarer
Postat av: sofia

Men vänta, är nästa lag i Gbg, ska du flytta reeedan?? I'm not done with you yet!!!!

2009-05-28 @ 22:17:15
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0