Torsdag, Täby c och hemska känslan

Jaha, då har man gjort lite ärenden i Täby c och nu väntar plugg. Gårdagens kvällsplaner var helt okej, Saga var lika söt som vanligt men dansgolvet hade lite tendens att vara seeeegt. Mindre bra. Här är i alla fall bilden på hur jag och Joe såg ut. Jag har en bolero på mig så min gröna klänning får absolut inte en rättvis chans på denna bild!


Joe sitter och försöker plugga in bartekniken men vi vet båda två att det är mer än svårt. Så mycket och tråkigt. Men men, måste man så måste man.

Nu: Laddar inför barplugg och NKB
Humör: Nollställd med slängar av hemska känslan
Dagens tanke: För vem gör man saker egentligen? för vem lever man?
Senare: Film ikväll och en promenad, måste träna!
Tummen upp: Jag ska få fixa Johannas hår till skivan på lördag
Imorgon: Middags för mor&far = Tuva och Johanna in da kitchen!

Ta hand om er, ska försöka hinna blogga senare.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0