trött

Har inte gjort många knop idag och är ändå helt slut! Var ensam hemma i kväll, ingen pojkvänn eller familj, så däckade i soffan mellan åtta och nio, har dessutom ont i halsen.. Men nu ska jag inte klaga, för annars har jag haft en bra dag!

Tog bussen till skolan vilket var ganska skönt, men ska inte säga att det var bättre än tunnelbanan för jag intalar mig själv att jag har åkt på bästa möjliga sätt till skolan i tre år och inte kommer på det optimala nu. Hade sedan betygsnack i fysik och fick mitt vg där, räknade sedan ut mitt snitt och såg att jag borde komma in i Gbg med god marginal!  Sedan for jag ut till djurgården med J och U men han bara vara där en jättekort stunnd innan jag skulle träffa underbara Tuvis! Vi hade mycket att ta igen och det var välbehövligt!
Vi gick till kungsan o skulle löpa glass, men dom tog inga kort så jag fick låna av T men det saknades 1kr men han i kiosken var snäll så vi fick ändå + ett geléhjärta uppe på!

Efter det åkte vi till rålis för att träffa J och B och sennare dök även R upp, hade bara träffat J förut så det var trevligt, solade och sparkade boll! Sen träffade jag en kille som skulle låta mig pröva en ny sport som hette speedmintion, en blandning av typ squash, badmintion och tennis. Men sen när vi hade satt upp banorna kom barnen som skulle spela så jag fick inte testa, men det verkade kul i alla fall, får kanske gå dit fler gånger och se om han är där..

Nä, det var nog allt för idag, imorn är det Didaktuskampen och jag ska tydligen spela basket.. Wish me luck..!
/S


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hör av dig om du får testa speedminton. Verkar sjukt roligt! Var spelar man det i Stockholm?

2009-05-28 @ 12:41:26
URL: http://nickshot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0