Update

Det bästa med att måla naglarna vid datorn är att man inte hinner bli rastlös och peta på de innan de torkat. Smart unge!

Systra mi har satt upp tjosans i mitt hår (läs: gummipappiljotter) och så har jag rakat och smörjt in benen med jordgubbs bodybutter. Dagen till ära har jag också inhandlat (gjorde det dock igår) sötaste trosorna. Korallfärgade, spets och med  en liten volang. Mycket pretty. På tal om pretty, Em tyckte att jag såg bredaxlad ut i den sbarta klänningen så jag bestämde mig för den rosa. Princess!

Nu:
Dricker Kaffe och målar naglarna rosa
Dagens outfit: Rosa leggings och svart klänning
Humör: Labilt men bra
Ikväll: Sagis skiva
Imorgon: Plugg och Täby med Johanna

Oooooops! Satt i inte allt för mycket kläder vid datorn när syster kommer hem. Det i sig är igen större fara, systrar imellan har vi sett varandra nakna men va tror ni inte jag hör, jo en killröst! Syster är så sweet så hon tar med en pojke hem och ja, här sitter jag näst intill naken. Rycker åt mig en filt och springer ner på mitt rum. Pwuuu....

Nu slår mitt hjärta galet hårt. Pinsamt värre hade det kunnat bli. 

Puh..

/T 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0