10 saker du inte visste om mig!

Okej, det är torsdagkväll, det regnar, jag sitter ensam vid datorn OCH jag är uttråkad till max. Så därför tänker jag bjuda på en 10-saker-du-inte-visste-om-mig-(och som jag faktiskt skäms för...)-lista !!

- Vid stressade situationer får jag extremt svårt med höger och vänster (skriker någon; sväng höger! lovar jag att jag tar styrning mot vänster...tyvärr)

- Jag tycker in om barn, hur hemskt det än låter. Visst, att se en på tv eller vinka lite till en när man går förbi en lekpark kan fungera men inte mer än så. Snor, bebiskräk, blöjor och okontrollerade tårar...inte lockande!

- Jag vill inte ha fel. Även fast jag inser att jag nog har fel skulle jag inte säga det. Jag skulle aldrig erkänna det om det inte var så att jag kunde säga - ha, där ser du! I något annat fall precis efter....

- Jag vill leva i en drömvärld och är en obotlig romantiker som fortfarande vill bli prinsessa när jag blir stor.

- Jag har konstiga fobier. Gröna ärtor, fötter, gamla nakna människor, grodor... bland annat.

- Jag tycker fortfarande om barnmat. Ni vet sådana man köper på burk. Kött med dillsås eller korv med ris. Dock var det länge sedan min bror var bebis och jag kunde sno åt mig lite av honom...

- På fyllan har jag lyckats få i mig ett helt glasspaket..utan att jag förstog det själv. Några tuggor och sedan var 1 liter borta. Hujeda mig!

- Jag har galna hormoner som gör att mitt humör ofta åker berg-och-dal-bana. Från att ha varit jätteglad kan jag börja gråta och sedan vill jag slå någon. Jag ursäktar mig på förhand, förlåt om det inträffar med dig.

- Jag kan inte vissla. 

- Jag har massor med disneylåtar på min iPod, och älskar de!


Jag bjuder på det, läs det och njut av ärligheten!

T

Kommentarer
Postat av: lotte

UÄÄÄÄCK! Gamla, rynkiga, NAKNA människor... jag ryser!

2009-05-29 @ 19:17:08
Postat av: sofia

Haha, alltså ja babymat ÄR gott =D

2009-05-30 @ 18:54:42
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0