Dags att jobba för två!

Vet ni vad som slog mig nyss?! Vi brukar vara två om det här, ja bloggandet alltså. Det brukar vara JAG och SAGA, du&jag. Men nu när hon fått ledigt från detta heltidsarbete för att göra något hon tycker är mycket roligt måste jag skriva för två och jag måste knepa ihop bra inlägg också. Som Saga brukar... jag skriver ju mest konstigheter och hon tar ner bloggen på jorden. Ying och yang liksom. Men ack ack ack, nu måste jag dra hela lasset själv. Jaja, det är inte mycket att göra åt. Jag får skärpa mig lite då.



Söt-Saga och jag har förästen börjat planera inför lite roligheter nästa vecka. Hoppas det inte stannar vid planer. Börjar nämligen bli lite rastlös nu när man är ledig så mycket utan läxor och sånt. Vill hitta på något men alla verkar vara bort med vinden. Är det dock någon som är hemma eller som har lust att ses så ring, messa eller ja, ta kontakt med mig. Jag är på!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0