Veckans nuvarande planer 2

Tänkte att folk kanske undrar vad jag tänker hitta på nu är T har skrivit ut hela sin planering:
Måndag: Studiedag, jippi! men först idrottslyftet kl 09.15 i bagartorp (vad gör man inte för pengar) sedan kommer A hit för att äta lunch plugga mm :) På kvällen är det antagligen knatteträning och sen egen träning!
Tisdag: Här händer inte så mycket, ska träffa H och sen blir det plugg.
Onsdag: Plugga mera men även träning.
Torsdag: Fysik prov! Sen idrottslyftet för att sedan utöva yoga och antagliegn avsluta dagen med stress över att skriva klar filosofiuppsatsen..
Fredag: Inlämning filosofi! sedan är det helg och jag ska baka två morotskakor till lördagen. och sen tror jag att det faktiskt blir am-fotboll på östermalms Ip men det är inte helt säkert.
Lördag: 1 & ½ år mellan mig och H. Om det är fint väder blir den efterlängtade rullskridskodaten av! sen ska jag 'ven hjälpa till lite på hund utställningen på gubbängen, så hoppas verkligen på det fina vädret!
Söndag: Träna med Doris, tror att det hette powerbox, kul ska det i alla fall bli.

Ja, så ser min vecka ut, helt okej om man skulle ta bort plugg momenten, men men. Nu ska jag fixa med lite bilder så ni snart kan se vad min kamera fotade i Paris!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0