Vilken härlig helg

Då var det söndag igen och man borde ta tag i pluggandet. Och nu är det faktiskt sista arbetet så då får man väl anstränga sig lite.. Men först tänkte jag berätta om min helg!

Fredag: Vaknade hemma hos H och var där ett tag innan vi gick varandra på nerverna och skilldes åt för ett tag, jag åkte hem till min far för att baka morotskakorna! Dessutom skrev jag klart min filosofiuppsatts och tror att den blev bra, eller hoppas i alla fall.. Sen var det dags för am fotboll, DIF-Tyresö, väldigt kallt och till en början spelade DIf väldigt dåligt men dom lyckades vända och sätte sista touchdownen i sista driven! Sen var det raka vägen hem fast båda vi lyckades stöta på gamla bekanta!

Lördag: 1 och ½ år firades i dag och började på bästa tänkbara sätt med en överaskning! Jag hade handlat frukost och kom tillbaka för att få hitta en skatt! Se här:



En skattkista fylld med mitt favorit godis, favoritfrukter och mina favoritläppglans, chanel i tre olika färger! Kunde dagen ha startat bättre!
Sedan bar det av till gubbängen för hundutställningen, många söta hundar men våran hund slutade på 5.e plats och fick hederspris!

Efter det så skulle jag få ha min efterlängtade rullskridsko date, men när vi kom fram till stället som skulle hyra ut inlines så hade dom slutat med det. Så istället blev det en cykeltur på djurgården, ungefär samma väg som när vi gick där för just 1 och ½ år sedan. Och när vi kom tillbaka fick jag även årets första mjukglass, kunde det bli bättre?

Söndag: En lång och skön sovmorgon började sen på bästa sätt (du vet vad jag pratar om T!) och sedan så åt vi frukosrt, pluggade innan H åkte hem. Jag däremot packade väskan och åkte iväg på ett box pass! Väldigt roligt men inte lika jobbigt som jag trodde, fast kommer säkert att få träningsvärk ändå imorn. Kommer definitivt göras om! Och nu sotter jag här, äter persikor och borde skriva historia..

Det var min helg, ska plugga lite nu innan jag ringer dig Tuva för ett välbehövt samtal!
Puss!
/saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0