2009-11-16

Är inte idag, men det var en speciell dag, min och H.s, den dagen som räknas som våran. Många undrade vad vi skulle göra eller vad vi gjorde, men faktsikt räckte det ganska bra för oss att bara få umgås. Vi tog en riktig sovmorgon innan vi tog en sväng till Gröndal så jag skulle få hämta upp min beställning från forever 21 (bilder kanske dyker upp senare..)
efter det åkte vi in till stan, eller efter vi lyckades åka fel kom vi fram till hötorget där vi skulle köpa kvällens middag. Sedan var det hemfärd och mys innan vi lagade middag och efterrätt vilket blev väldigt gott!
Kvällen avslutades med bubbelbad och tända ljus vilket inte kunde varit bättre, så det var jobbigt att åka hit imorse..
Men, nu ska jag nog sova!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0