Borta bra men hemma bäst

Då är frågan bara vad som är hemma.. Ett konstaterande jag gjorde imorse när klockan ringde var att jag ialla fall inte ville åka till GBG. Men nu sitter jag här, och det känns faktiskt lite bättre nu. Hann i tid till skolan trots förseningar och vi hade labb, fast det var itne riktigt som i gymnasiet, men det var intressant i alla fall. har pratat med M också och fixat skjuts till träningen och ska snart äta en matlåda som jag fick med mig hemmifrån! Tänkte bara först ge en liten sammanfattning om helgen så tar jag och visar lite bilder senare i kväll.

Fre: Blev flyg hem till STHLM vilket faktiskt inte var helt fel, men tror ändå att jag gillar tåget bättre. Mamma hämtade upp mig och vi åkte hem till lillebror och Harley kom senare också dit för middag.

Lör: Klockan ringde 8.00 som vanligt på lördagarna när harley ska jobba så det var bara att gå upp och ta sig till sickla. Jag gjorde sällskap för jag skulle möta upp U som tillfälligt bodde där under helgen, mycket givande samtal på morgonen hade vi innan jag skjutsade henne till sin samling. Övningskörandet fortsatte innan jag träffade underbara S för presentletande, både till oss själva och till andra.
Sedan for jag hem till solna och familjen för att hälsa Doris välkommen hem från Indien. Mycket hade hon att berätta och lite fina pressenter med sig. Blev en lung kväll där jag som vanligt sommnade till filmen som visades på tv. Juste, vissa saker kom att andras under kvällens gång, och jag är inte förvånad över det som hände..

Sön: Sovmorgon, inte uppstigning förän 9.00 jag åkte dock inte med den här gången så fick en lugn och skön start på dagen. Sedan for jag till råsta park där K mötte mig för att titta på mitt gamla lag. Var en helt okej match som slutade 3-3 men desto bättre att hinna prata och berätta allt som har hänt den senate tiden. Efter matchen blev det lunch med Elfrid (som förövrigt sticker till Thailand på söndag!) vilket var mysigt.
Sen ändrades planerna lite från vad som var tänkt från början och jag fick gå hem och vara hundvakt, men fick också en romantisk middag med S där vi disskuterade allt möjligt mellan himmel och jord. Åkte sedan till älvsjö för att sova där och spendera måndagen.

Så, det får nog räcka, blev ganska långt ändå, och måndagen kan vara värt att få ett eget inlägg!
time to go.

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0