Ensam en söndagskväll

Min H har åkt hem idag, efter att ha hjälpt mig att tvätta så var han tvungen at ta tåget hem, men jag kommer ju faktiskt hem nästa lördag!
Juste, ni vet inte hur det gick i matchen igår, ja, vi vann med 4-2 så serieledningen är tillbaka där den hör hemma och kan utökas med 3p imorn. På kvällen gjorde vi inget särskillt, lagade mat, åt glass (B & J ) och sedan fick jag somna i soffan.
Idag var det som sagt tvättstuga som gällde, har pluggat lite också men för stunden får det vänta eftersom det är El classico på tv, Zlatan har gjort 1-0 för barca.

Så, och imorn hoppas jag att alla håller sina tummar för mig! Börjar bli nervös nu..
S
Mycket att tänka på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0