Kan glass bli gammal?

Om man frågar mig så är svaret nja, oftas blir den bara lite seg på utsidan men man kan äta det som är i mitten. Så det är vad jag har gjort nu. Sen har jag  även tränat vilket faktiskt var väldigt roligt, dock lite konstigt upplägg med tanke på match på söndag, men jag gillade det!
Har även varit duktig och lagat mat, så nu börjar jag få lite matlådor..

Igår då, ja det var plugg för hela slanten och hushållssysslor, disk och tvätt och omorganisering av garderoben! Detta blev väldigt bra, så nu börjar jag få lite ordning på mina kläder.
Sedan var det ju landskamp, så P, P & A kom över vilket var trevligt, skönt att ha sällskap också. Annars är det mycket November just nu, grått trist och segt rent allmänt.. Nä, nu räcker det för idag!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0