Måndag, fast inte riktigt än..

Klockan är ju över 12, men det räknas kanske inte. Tänkte bara att jag kunde köra en gamal hederlig veckansplanering!
Mån: S åker hem så ja blir ensamboende igen. Kursintruduktion för processer i miljön. Tvättstuga mellan 17-20 och sedan träning mellan 20-22.30. så måste vara snabb där!
Tis: Ledig från skolan så får väl försöka hitta på något skoj, annars så har jag bara träning på kvällen, eller rättare sagt träningsmatch mot stadslaget f-94. Har nog körlektion också..
Ons: skola igen och sedan ska jag agera fan, U besöker staden och jag ska se henne spela!
Tor: skola och träning, ja inget speciellt. Tror att jag har körlektion här med..
Fre: Helt öppet just nu, förutom skolan då. Kan ev bli så att jag far hem till STHLM men vi får väl se..

Veckans + Min micro kommer!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0