Om jag hade pengar..

..skulle jag med all säkerhet ha ännu flera klänningar! Kolla här:

Den röda på julafton såklart, fast jag vet inte om jag passar i rött, har näligen inga röda kläder så har fått för mig det. Dom andra två skulle man kunna ha på exempelvis på nyår, men nu är det ju så att jag faktiskt har en klänning att ha på mig då, inte för jag har råd att köpa en ny, men ändå..
Ett par roliga skor vore däremot kul att matcha till klänningen:

Fast jag tror inte att silver passar jättebra, men det skulle gå.. Ballerina skorna tyckte jag var söta, plus att det är ju faktiskt väldigt bekvämt!

Nä, nu ska jag lägga in lite julmusik i min ipod med tanke på att det är första advent idag, sedan blir det plugg!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0