Torsdag 15.17 nu tack!

Fast det är det ju snart så jag ska inte klaga.. Men ändå.. Dagen idag började bra med att jag var pigg för ovanlighetens skull, dock försvann den sköna känslan när jag satte mig i föreläsningssalen och tröttheten slog mig. Överlevde och åkte hem där det blev lite repetition av föreläsningen innan jag gick iväg till körskolan.
Men när jag väl kom dit visade det sig att jag var där 40 min för tidigt, och det är inte första gången det har hänt! Typiskt, körde i alla fall och fick slita ordentligt och min lärare kallade mig för en fighter. Hm..

Sedan har kvällen tillbringats i wallenstamhallen där vi var ett gäng som hejade på TT mot pixbo, dock hjälpte inte det så mycket, matchen slutade 12-5 till pixbo..
Sen kan jag tillägga att min mobil verkar vara sur på mig eller något, för jag har inte fått några sms i dag utan alla kom nu, ifall ni undrade varför jag inte svarade!

Nä, nu är det sovdags! (för då blir det torsdag fortare!)
S

Kommentarer
Postat av: sofia

VAd hände igår? TOOORSADG

2009-11-27 @ 14:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0