Wii

Så, har äntligen avklarat en del i den tunga bördan körkortet, nämligen Teoriprovet och som ni förstår så klarade jag det! Känns jättebra så nu är det bara att fokusera in för det sista och se till att fixa detta!
Jag kan i och för sig medela att mitt kort kommer vara under kategorin väldigt fult då jag inte hade sovit min skönhetssömn eller fixat mitt trollhår, men jag överlever nog!

Ja, förutom detta idag så blev vi även klara med vårat grupparbete i dag så jag har en ledig fredag då jag håller  tummarna för sällskap!

S
 
förhoppningsvis på andra sidan snart(!)

Kommentarer
Postat av: Lena

Eller på den sidan! I Sverige sitter ratten på vänster sida. Bra att komma íhåg till uppkörningen.

:-)mamma

2009-11-24 @ 18:59:33
Postat av: Elisabeth

GRATTIS!!

2009-11-24 @ 19:24:47
Postat av: doris

Du är så duktig kära syster yster

kramis

2009-11-26 @ 03:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0