En kort paus

Har jag gett mig själv från tenta pluggande, vill lägga upp lite bilder från helgen men det tillåter inte en kort paus sp vi får se om jag pluggar duktigt så kan jag kanske göra det sen. Ska nämligen hugga in på juridiken nu, och tr det eller ej men så känns ekonomin ganska bra. Måste nog tacka O för det när han hade lektion med mig och S i dag och igår.

En rolig grej:

Spelarstatistik div 2
 SpelareLagMatcherMålAssistPoängUM
1 Wennberg, Jernberg Saga IBK Göteborg 4 1 5 6 0
  Andebratt, Lisa Pixbo Wallenstam IBF 2 1 5 6 0
3 Molander, Camilla Pixbo Wallenstam IBF 3 5 0 5 0
  Eklund, Ida Frölunda IBK 2 4 1 5 0
  Redder, Mary Jessielyn Frölunda IBK 3 1 4 5 0


Allt för nu!
S

Kommentarer
Postat av: Harley

Vad annars liksom ;)?

2009-10-13 @ 20:59:01
Postat av: sofia

SAGA ÄR GRYYYYM! Now tell us something we didn't know ;)

2009-10-13 @ 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0