Faster saga

Har jag bilvit idag, så ett stort grattis till K & M! Och välkommen lilla Maximilian! Så hoppas på att få se honom på lördag..
Annars då, jo imorn ska jag hem till STHLM, ska strax packa efter att tagit itu med mitt diskberg. Ska bli skönt att komma hem, min bostad kanske är här men mitt hem är i stockholm.

Kanske ska berätta om igår, tacksittningen, var mycket trevlig och underhållande. Temat var ju: jag kommer precis ifrån så det fanss folk som hade varit i slagsmål, kom från sjukhuset, skidbacken, duschen, gymmet, lågstadiet, festival, laboratorium, segelbåten mm.
Min S & Ns lilla trio med vattnets kretslopp klarade oss bra, dom var ett moln och havet. Vi uppträde som sagt med ett gyckel först med låten om vattnets kretslopp (varför är en lång historia men bygger på tenta plugg!) och sedan vid omtaget blev det en smil sång som gick så här:

Smilare som cyklar mer och källsorterar allt dom ser.
Super på veckan, pantar på fredan, dricker bara eko-vin.
Stänger av stand-byen, cyklar sen till handels.
Där vi tackar alla faddrar, snart så får vi hela sverige att bli..
(om från början och så kan man hålla på i en evighet eftersom det är ett krettslopp!)

Tror att det får räcka där, blev ett ganska långt inlägg ändå, bilder har jag tyvärr inga än men det kommer.
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0