I’m moving on

Har en tjej i mitt hus som älskar att sjunga den låten högt i trapphuset, och eftersom det är så lyhört här hör alla grannar det. Jag själv tycker att det är ganska trevligt och man blir på bra humör.

I dag, tenta avklarad, skönt. Efter det kännde jag för att njuta av det fina vädret så sprang först till kyrkogården och sedan vidare till skatås innan jag kom hem. Var nog ute i en timme vilket var väldigt skönt!

Sen behöver man ibland man någon som säger åt en, när man själv vet vad man gör för fel men ändå fortsätter. Men nu är det slut, jag ska sluta lägga min energi på det som ändå inte spelar någon roll ändå. Först när motsattsen är bevisad kan jag börja om.

Nu är det fotboll på tv, och jag borde duscha och diska också!
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0