Kort kort kort

sammanfattning om igår!
Matchen finns det inte så mycket att säga om, jag låter siffrorna tala.
Efter då, ja då åkte jag S & N till S och köpte thai, och redan där startade kvällens uttryck med "kvällens looser". När maten var uppäten anslöt I och vi började spela spel, kommer inte ihåg vad det heter men kul hade vi! Alla hade sin egna "spelstil" och ännu mer citat dök up som "ipren", "laktosintolerant" osv. Efter det dök A & M upp och vi började spå i kort. Dock gick de om mig inte i uppfyllelse men dom andra tror jag nog är ganska säkra..

Kvällen ute inleddes på Grill el mundo som är ett ställe med massa små rum som alla är olika inredda så jag fick en liten alice i underlandet känsla. Mycket trevligt ställe, efter det skulle vi vidare, men gick inte jättebra och efter en dålig dj beslöt vi oss för att åka hem, med en klack mindre dessutom, men konstaterandes att vi hade haft en jättebra kväll och att det ska göras om!
Tyvärr har jag inga bilder än så bjuder på en från tacksittningen, där syd, öst och väst finns på bild i alla fall!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0