Ledig kväll, eller?

har ju ingen träning men har en del jag borde läsa. Grupparbetet kom igång i dag och efter lite fram och tillbaka kom vi fram till att den slutade bra, så nu är det bara att börja jobba med rapporten imorn. Men känns som om det kan bli bra!
Mer idag, jo efter en heldag i skolan hade jag en dubbelkörlektion som också gick okej, så jag går frammåt, måste bara bli lite bättre på teorin så..
Händer inte så mycket annat just nu, fast till helgen kanske, imorn är det fika med laget efter träningen, fredag oplanerat, lördag ska jag kolla Pixbo-Täby innan min egen match och efter det blir det utgång med S & N! Söndag också än så länge obokad men vi får se vad som kan dyka upp!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0