Ny vecka nya tag

Söndagskvällen avslutades som sagt med filmkväll, vilket var mysigt, dock kommer jag inte ihåg vad filmerna hette, men det spelar inte så stor roll. Fick även höra en historia som jag ärganska unik om att få hört. Sen soffipropp implanterade jag tanken om hallowen, så vi måste se till att du kommer hit då!

Idag, skola mellan 13-17. Och jag ska nog läsa lite nu innan jag åker dit, lunch ska hinnas med samt hämta ett par skor hos skomakaren (som blev dyrare än vad jag trodde..)

Dagens + Mamma kommer på besök, behövs då det har kännts lite ensamt i helgen.

It's easy to have faith in yourself and have discipline when you're a winner, when you're number one.
What you got to have is faith and discipline when you're not yet a winner.

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0